Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

ceramah yang menyeronokkan:)

pagi tadi aku datang skola ngam2 kowl 7.20 am.
seb bek ari nie ari isnin.
assembly start lambat.
xd la aku kena tahan ngn prefect bodo uw.haha.
nasib2.
da uw qu g r at assembly.
tengok2.budak2 nie da tinggal an qu.
dowg da nek dewan kuliah lu.
hampeh ye kawan.ta tunggu aku.
ngee.
pa2 qu uwn g r at dewan kuliah.
budak2 nie nampak qu.
menjerit2 r an dowg panggil qu.
klaka uwn ada gak tengok dowg terjerit2 uw an.
cm tah papew jewp.
qu nek r tangga nk g dewan kuliah.
pErghh.!!
bapak tinggi dewan kuliah uw.
penat owh.
penat die ase cm qu daki gunung jewp.
5tingkat qu ase.
da sampai atas uw.
dak2 nie heboh la plak.
ade ke dowang cakap qu nek tangga seminit jew.haha:)
siap kira g tok qu bape lama qu nek tangga tok sampai atas.
da r qu ponek an.
bukan nk bagi air ke p.ngee.
penat siak.
seb bek r class qu ta kat atas uw.
sure aku kurus ye law class at atas.
haha:)


ari nie ada motivasi about menjana kecemerlangan diri at skola.
memang besh r.
klaka gila penceramah die.
die cita pasal nk skor A.
dia ada bagi cara nk buat trek minda.
ceramah die uw memberi gak r kesedaran at qu.
last2 uw die ada pasang muzik y ley wt aku ngn kawan2 nanges r.
muzik y berserta ngn bacaan doa.
mmg aku nanges r time dia baca doa uw.:(
apa2 pown memang enjoy r motivasi d.

thanks alot Mr Hj Mohamed Anuar B. Hj Yusof for yor motivation.
i appreciate that:)


CARA2 MEMBUAT TREK MINDA

1. Ambil sehelai kertas A4.
2. Tulis semua mata pelajaran dan markahnya 90% ke atas
3. Tampal di tempat yg strategi.
4. Baca 3kali sebelum tidur dan sebelum pergi ke sekolah.
5.semoga berjaya:)

sekian.terima kasih ya:)


terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):