Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

11.6.2007.-khamis-

wooh.semalam bersamaan dengan 11.6.09 pada hari khamis.aku ejat,jojoy sany ngn adik aku.kita orang g hangout sama2.besh wok.kita orang g Jaya Jusco.pukul 2 kat kol 3 gak r ejat jemput aku ngan adik.janji pukul 1 na jemput.ape cer bhaii itu la janji orang melayu.janji kol bape na jemput tah kol bape.haish.jangan la wt cm2 bhaii.ejat g anta jojoy lu g tuition.pa 2 die singgah uma aku jap.aku ingat die na jemput aku.aku da siap da time tuh bhaii.rupa-rupanya die na soh book tiket jp.haish.hampeh kot.aku cek r kat tenet.mbo kol bape.da cek pe suma.ejat call mbo.na book tok 5 orang.tapi mbo kata ta ley book.last2 kita orang wt decision na tengok kt JJ.so ejat uwn balik uma.mandi pe suma.pukul 2 bape tah die jemput aku ngn adik.pa2 kita orang g senawang.na amik sany.die wat buku bank pe ke jadah tah kt cimb senawang.bapak lama na nunggu kaw sany.jojoy da momokak soh amik die.die tunggu kt tuition daripada pukul 1 lebih katanya.so sany nye hal da settle pe suma.kita orang terus gerak g seremban.amik jojoy.sampai tempat tuition.tengok jojoy ta da.die da g terminal.bongok r kaw .da r na carik parking susah kat citu.na tunggu kaw lagi.adush.da sudah tuh kami pown gerak le ke JJ.carik parking suma.lebey kurang lam pukul 4kot sampai.kami terus g tempat wayang na tengok jangan pandang belakang congkak kol bape.so cite tuh dalam pukul 5.20 la.ejat g beli tiket lu.da tuh ada masa g na g makan pe suma.jojoy ngn sany na g makan kt luar.na saving konon.aku,adik dan ejat g makan kt KFC.da makan tuh kita orang g shopping jp.sany sempat la beli selipar die.kt Giordano ada sale bhaii.rambang mata aku tengok weyh.jalan-jalan sume.ta sedar da kol 5.10.kelam kabut r nek tingkat atas.beli air sume.pa2 before masuk wayang tuh.ejat ngn adik aku na terkucil lak.so tunggu r dorang.bapak lamo dorang g tulet.pintu wayang tuh da tutup da weyh.derang da settle da.so kita orang masuk r kat wayang tuh an.carik tempat duduk.da r golap an.aku da r rabun.so aku soh derang jew r carik ne tempat duduk kiterang.pa 2 tempat kita orang da ada orang duduk lak.ejat da kecoh da.cite tuh da na start da time uw.so aku soh jew r derang duduk kt tempat bawah cikit daripada tempat asal kiterang.tapi still kat tengah.just bawah cikit jewp.ejat da cuak da.takot kena halau.haha.bantai la bhaii.gua pedulik apa.sape soh budak tuh amik tempat kita.besh bhaii cite JPBC.klaka ada seram tuh ada la cikit-cikit.cite tuh banyak wt orang terkejot.aku ta ley bla tol duduk sebelah ejat.die boleh lak g bantai wt fon call.adush.nie wayang bhaii.aku memang beli tiket tuh tok dengar kaw berburak jewp la nie.ish2.da abis tuh.kiterang g shopping jp.aku na beli bag sandang y trend skarang tuh.puas aku carik.seb bek ada kt JJ tuh.tapi mahal bhaii.rm49.90.ada la offer 10%.tapi aku pedulik apa.aku na beli gak bag tuh.haha.akhirnya tercapai gak hajat aku na bag tuh.ngeeh2.da tuh kita orang g Giardano balik.ejat na beli baju.t'shirt 3 helai rm50.oke apa.so dorang beli r.aku ta beli pown.fulus da abis kat bag.so ta pat la beli baju.t aku beli ngn mak aku jew la.ta ya kuwa dwit.hee.da tuh.ta sedar da kol 7 sengah.adush.memang balik aku kena marah la ngan mak aku nie.jojoy da risau da.die takot mak die marah.da la seminggu nie die manjang keluar jewp.semalam da g kL.balik bapak lambat.kol sebelas die balik kot.tuh yang die risau tuh.ta penah aku tengok kaw risau camnie joy.slalu kaw ta penah ingat na balik uma.haha.soke joy.kaw kn slalu ignore mak kaw time die tengah mara.haha.ta bek doe kaw.aku balik uma kol 8 lebih kot.mak aku punye la angin ngn aku.aku wt dek jewp laa.hee:)ta bek doe.te bek.jgn buat begitu:D

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):