Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

sayit loud holiday!holiday!holiday!

yesh2.cuti sekolah suda bermula.tapi ta lama 2week jewp.cuti nie aku ta g
ane2 pon.just dok uma jewp.besar kn tut.ngee:)parents qu keje.na jalan cane law
dorg keje.g pun after holiday nie ad monthly exm.better aku study jewp cuti nie an.
(study ke.?)owh.6ari bulan nie ad org kawen.membe aku nye abg y kawen.2buah uma na kne g.

uma hajar ngn uma syafiq.so kita org membe2 da pakat ramai2 na g uma both of them secara

konvoi.yes2 aku suka konvoi2 nie.korang ta suka.?korang punye pasal la.ada aku kesah.?

haha.gurau sajewp.korang maw ikot.?jom2.tara hal ye.ngeeh2:).aku da start pk da

na kai ju wane p.haha.bapak excited na g kenduri kawen.

padahal kenduri 2 lambat lagi kot.adush.nie la ragam aku.tah pape aku nie an.
haha:))k la.aku na tgk zati dan mawas.mawas die ensem dow.
ngeh.sempat agi 2.k daa.

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):