Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

shahir lu kena beb.

padan muke kaw shahir.akhirnye kaw kne gak ngn dak2 nie.haha.die bajet die kne besok la kn.coz bezday die sok.tapi die ta taw tuh die kne ari nie.tirah elok jewp komplot2 ngn kita orang na kne kn laki kesayangan die tuh.siot kaw tirah.haha.ta p.ta p aku suka doe.na2 tengok laki kaw y kne lumur ngn telor.pa 2 tepong,pa2 sirap.pa 2 kek.cmne la muke die kn kn tirah kn.tirah pun kne skali gak.ngeeh.padan muka kaw.aku suka.aku suka.haha.hope la aku ta kne nanti an.

dila:kaw ta kn terlepas la lea.kaw akan kne jugak.jgn risau.
aku:siot kaw.aku redha bhaii.haha.
terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):