Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Akim af 7-bengang

aku bosan dengan cinta mu ,
aku rasa buang masa,
kau selalu mendustakan cinta ku,
aku fikir kau tak seharus,
lebih baik ku beralih.
biarkan diriku terus bersendiri ,
ku tak sanggup,
engkau setia,
walau jasad dan juga nyawa,
sebagai tanda cinta kepada ku,
Katamu.
c/o
Tak mungkin ku percaya,
kata-kata yang penuh dusta,
hanyalah bibir berkata,
yang memilukan,
menambah bengang rasa hampa,
terus tinggal diriku terasa .
cukup berkali kau berkata,
jangan di ulang lagi dusta,
jangan terpujuk hati yang terluka .
tak mungkin ku akan kembali,
jika janji sekadar mimpi,
tak mungkin aku sanggup bersama dengan mu .
ulang c/o
setiap liku diserang pilu,
setiap liku teringat janjimu.
ohhh caramu,
akan ku terus kan hidupku tanpamu.
ulang c/o

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):