Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

1.12.09(tarikh keramat ha:)

owyeahh.
ari nie ari keramat bagi aku.ngeeh:D
genap aku 17taon.
suke suke.membe wish wish b'day.
NEMYYYYY koe orang first wish weyhhhh.
teharu aku shialll:D
lagi lagi na cerita pasal exam akaun tadiii.
macam na berak aku buat akaun.
macam macam perasaan ada time exam tadi.
geram.pening.nyirap sebab susah.na kuar dewan.?belum sampai
tahap na kuar dewan la mamak.tapi tapi kesian aku tengok bebudak
nie.ada y kuar dewan awal.haishh.
dila sakap:terbantot cita cita aku na jadik akauntan.
haha.kerang buley bayang la kan cmne susah akaun tadi.
btw aku bersyukur la.aku dapat jawab.salah tape.janji
dapat jawap(ayat sedapkan ati)hoo
besok ada exam g.exam sains ha.
yeahhh.tinggal dua paper lagi maka tamat la gelaran aku
sebagai budak spm.ta saba ta saba:D


p/s:eshaaaa.aku ta na kawan koe.ta wish b'day aku.majok nan koe.haishhh.
terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):