Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

seronok;D

selamat ulang tahun islam.
owyeah malaysia menang la.
congrats la.congrats.
haa nie aku na cite cikit la nyahh.
pagi tadik aku bangon jew tido pa2 dongar bunyik telefon.
aku ngn muka sembap bawu bangon angkat la fon an.
pastoe dongar suara mak kesayangan aku sakap

ibu:kaka kalau na buat rambot siap,soh adek siap skali
woahhh.aku p g gumbira la kan.
teros mandi.
kalau ta toe bukan maen ligat na mandi.
hahaha.
gila ahh mak aku na sponsor boad rambot
besh besh.
aftawat bapak aku jempot na g boad rambot la kn.
beshh wooo.
amoi toe pandai boad.
morah pown morah.
gila berjam kterang boad rambot.
sakit muntut aku deyhhh.
rambot aku da macam cendawan butang(bapak aku la nie ejek)
haishhh.
tenxxx ayah n ibuu.
ilysm deyhh<3
terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):