Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

dah ludah boleh jilat balik ke?



aku memang ternanti nantikan luahan kata "kita break".sekian lama baru koe luahkan melalui text message dan aku sangat bersyukur bila koe luahkan.tapi tetiba semalam pukul 1.22am koe call aku dan aku ta angkat sebab aku tetido da time uh then 2minit lepas uh koe call balik dan aku terangkat call koe.na letak balik tapi macam biadap ja plak.then aku dengar suara yang da lama aku lupekan.oke.memang suara koe sama ja dan aku ngaku la aku sikit rindu kt suara koe^^

aku: hello
dia: you tido?
aku: nope(duh-.-"asal aku cakap nope plak nie)
dia: owh.you buad apa?
aku: baring.you?
dia: sama la.umh nape you da lama ta contact i.nape diam camtoe ja?u da lupa i?

*nah.gila banyak soklan dia bagi kt aku.jawab lea jawab.

aku: err.i busy then kredit tade(padahal.?)
dia: i need you.i still luf you.
aku: tegamam dan aku pon macam "err.wth dude.tetiba ja.kita da clash kot.asal lak tetiba carik aku balik.koe nganjeng aku ke apa nie(bermonolog)
dia: you.?nape diam?
aku: owh.err.nutink.you sehad?(dengan slumber aku tukar topik)
dia: sehad.i ta lama lagik da tade kat melaka.
aku: owhh.kenapa lak?
dia: i da na abes study da.so da tade la kat melaka.nanti praktikal.
aku: owhh.oke.so bila ja you abes study?
dia: ta lama lagi.umhh.sayang.i still luf you.do you luf me?

aku macam malas malas ja na jawab.gila lambat aku jawab soklan die dan akhirnya

aku: ummh.
dia: you.jawab dengan jujur.jawab betol betol.do you luf me.umhh.i miss you.tolong jangan buad i macam nie.jangan senyap ja.text i selalu.

aku ta sure dan aku ta tao.memang dulu aku yang na break.aku curious la.mana perempuan perempuan yang koe sanjung dulu.mana.?nape tetiba koe na aku balik.aku bingung la.aku ta tao koe memang betol betol or koe nganjeng aku.wtf dude.da ludah mana boleh jilat balik.huh.



p/s: aku bingung dan bingung

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):