Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

lu nganjeng gua ke apa nie dude?

lu engat lu ensem sangat la?lu engat ensem lu toe boleh buad gua goyah?cermin muka lu toe dolo brader.muka takat ensem sikit dari hantu.na banyak bunyik lak lu.lu engat gua ta tao lu nganjeng gua selama nie.gua malas na banyak bunyi.gua pendam sampai gua da ta tahan then "poowww" gua meletop gak ari nie.gua senyap,lu pijak kepala gua.macam gua bodoh sangat plak.ta tao la kalau gua memang bodoh ke apa an.agak agak a sikit.lu engat gua ta tao nama sebenar lu apa.ha?lu engat gua mati mati na caya kat lu?sorry la brader.dolo mybe gua caya.tapi sekarang.ta lagi.gua bukan alia yang dolo la brader.bukan senang lu na nganjeng gua sekarang nie.lu dengan budak budak kolej lu sama kot.nganjeng lebih.haktuii la.




p/s : perangai lu macam cilaka kalau lu na tao.!

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):