Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

april fool ;)













semalam gua lepak la dengan ejat,apam,sany,jojoi,esha ngan pejai.kiterang g jj la an.gerak dalam pukul 11 cam uh la.apam,pejai ngan jojoi da gerak lu da.gua ngan ejat g amek sany then teros amek esha.sampae sana dalam pukul bape tah.sampae sampae ja teros g makan mcD.gila lapar la kot time uh sume.datang teros makan ja.


seronok bhai sebab da lama kot ta lepak reramai.ramai la sanad plak an.HAHA.gua siap cancel driving test ngan uncle cori uh.gila semangat an na lepak ngan lu orang.heh.atfirst plan plan na g lepak mcD senawang ja.na lepak lepak.na online online kt sana.pastoe ta jadik la pulak.na shopping shopping la apa la kan.gedik betol.heh


afta makan uh teros g pusing pusing dalam jj uh.g usha baju la suar la.gua teman ja esha.die yang na membeli belah.teman punye teman.tengok punye tengok.tetiba mata gua tertumpu dekat satu bag nie.woah.ta bole tahan.memang gua na beli bag poin an.tapi gua sabar g la.tapi bila tengok esha membeli belah an.hati gua panas.muahah.gua jeles betol tengok die beli beli.gua sangap ja an na beli bag uh.last last.gua beli gak.muahaha.lantak la.ta dapat minum float pon tape.gua ta kesah.janji dapat beli bag.heh


*terok sial perangai gua.


lari bhai 50++ gua.adoi.wang gua tinggal 10 ja time uh an.lepas beli bag uh an.mula mula engat na g pekena float la lepas lepak jj uh.tapi wang tinggal 10 yaw.cukup ke. ?HAHA.mula mula gua heboh ja ajak derang nie g kene float.then derang tanya gua.gua cakap macam nie

mereka : na g kene float ta lea ?

gua : taya la.da kenyang la ( padahal.?wang tinggal 10 ja.wuuu )

ejat : alaa.jum jala.kang kita tong tong la.

gua : duet tinggal 10 jala.cukup ke *muka sedih

mereka : cukuppppp.!


tapi derang baek hati an.derang bawak jugak gua g kene float.sebab gua demam time uh.derang takot gua kempunan kot.heh -.-" baek kan hati kawan kawan gua.sebab toe gua sayang mereka mereka nie.HAHA.

da g a&w uh.order la float an.gua punya la bengap da ta tertahap da an.g la order y kecik punya.beza harge die 50sen ja.mengom an.yang besa punya uh 4.90 yang kecik 4.40.gua da la sangap na minum float time uh an.dala haus ja tekak time uh.mana la cukup yang kecik.gua punya float yang abes dolo.muahaha.ikut nafsu gua g beli lagik sato.HAHA.budak budak nie sume cakap gua gila.minum 2cawan.HAHA.naseb la.gua haus time uh.heh.last last balek uh pening kepala.muahah.



p/s : pengajaran ye lu orang.jangan ikut nafsu setan uh.diri sendiri yang binasa nanti.

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):