Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

hobin jang hobin ;)

soe yaw lambat update.ritoe kan ada bola kan.yang negeri sembilan dengan selangor uh.negeri sembilan menang yaw.gua da agak da negeri sembilan menang.muahah.dapat masok final yaw.nanti negeri sembilan berentap dengan kedah pulak.harap harap negeri sembilan menang.heh.hobin jang hobin ;)

eyh eyh.time game uh kan selangor maen ganas kot.boleh lak player selangor uh tampar sharulain(ape tah ejaan nama die.lupa).siot ja gua tengok.gua da macam ape nie.maen ganas.HAHA.gua yang over time uh.heh.

ha pastoe.pukul berapa tah ade game antara mu dengan chelsea kan.mu kalah doe.adoii.ape la.seronok la basyi.chelsea menang.eleh.eksyen.HAHA.


p/s: hey soul sister.

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):