Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

batak la lu derr !

gila a lu nie derr.batak na mati kot.poyo ta habes habes.bajet semua orang boleh terima perangai lu yang macam apa tah.lu kawan dengan orang sebab na kikis duet orang uh.gua ta tao la time lu cakap ngan gua uh lu bergurau ke apa an.tapi kalau betol,kepala butuh la kawan macam lu nie.simpang malaikat 44 kot kalau gua dapat membe cm lu.

lu siap bagi tao gua lagi uh yang lu harap dapat kawan ngan die sebab senang lu na kikis duet die.lu ta fikir ke yang lu cakap uh membe gua bhai.agak agak a kot.macam setan kepala gondol la sial perangai lu.duhh.ta faham la kenapa orang macam lu masih wujud ag.



p/s : kalau dapat kawan makan kawan,rejam ja sampai mati.memang macam babi la plak kan perangai macam toe.orang na kawan pon da cukup untung.bersyukur la derr.



epy mother day kepada semua ibu ibu di luar sana.dan dan kepada ibu gua.i luf you so much la.ibu yang terbaek ;)



terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):