Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

maaf,gua dah bosan

seyes gua dah bosan.gua dah bosan layan perangai haram jadah lu derr.gua rasa macam na bunuh diri sekarang nie.na terjun bangunan tingkat spoloh kalau boleh.hidup lama lama apa guna.mati lagi baek.tade menyusahkan orang lain dah kan.senang hidup barai barai kat luar toe kalau tao gua mati.siap buad kenduri kesyukuran lah gua cakap lu an.

dan lu barai ta boleh senang kan tengok orang lain hidup lagi cool,lagi ta barai dari lu.ada ja lu na buad untuk sakitkan hati orang uh.perghh.kalau ikot hati gua nie memang gua na ja suruh abang abang ensem shoot kepala hotak lu uh supaya kasik gegar kebangboom an.tapi gua baik bhaii.gua takan buad macam uh.paling busuk gua buad kat lu pon gua kencing satu dua das ja kat muka lu.lu ta marah kan ?


p/s : terima kasih sebab bagi hidup gua porak peranda macam kene goncang.lancau miow miow !




terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):