Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

youth festival yaw ;)





hye peeps.gua dengan membe membe gua bekobar kot na pergi Youth'10 nanti.festival nie berlangsung pada 28 hingga 30 mei yang bertempat di PWTC.macam macam aktiviti ada kat sana nanti.diantaranya ialah music festival ,sports festival ,shopping festival dan macam macam la an.lu lu semua kompem teruja la nanti kat sana.yang penting daripada lu orang buang masa uh an baek lu orang pergi YOUTH'10 nie nanti.

support la sikit an.tade rugi apa apa pon kalau lu lu dan lu semua pergi sana nanti.banyak faedah kot.lu boleh dapat free pass lagi.tapi kene join la.ta susah pon just signup ja.senang kan ? berbaloi baloi gua cakap lu ;)


p/s : lu lu dan lu kalau na free pass click link nie oke dude ;) http://malaysia.youthsays.com/leatirah/youth10

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):