Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Politeknik Port Dickson ;)

hye dude.secara rasminya pada 21hari bulan gua telah menjadi salah seorang mahasiswi politeknik port dickson.diploma kejuruteraan awam nok.macam ta sangka pulak an.muahaha.menangis gua.

first day kat sini gua rasa macam na menangis.muahaha.maklum la ta pernah berenggang dengan family kot kan.then kat sini macam apa ja tah gua rasa.macam ta seronok la kan.dengan dress code die sume.na pakai toe ta boleh na pakai nie ta boleh.memang macam apa tah.tapi na tana kena gak la ikot.

pastoe time minggu orientasi lagi la.kena bangun pukul 4sengah.tiap tiap hari derr.kalau dekat rumah memang pukul 12 ta lari.muahah.da la toe bangun pagi kan balek lak dalam pukul 12malam macam toe.serious letih doe gua cakap sama lu.jalan jauh sume toe.memang.boleh kurus.

kat sana ada la membe membe yang gua kenal.membe sekolah gua.farahani dengan aidila .pastoe jap g derang nie bawak la roomate derang an.kire boleh in la dengan gua.otak sume masuk angin air nie.HAHA.roomate gua boleh tahan la.tapi die macam pendiam sikit.gua pulak jenis yang banyak mulut an.so faham faham jala ea.malas gua na cakap.

sekarang nie gua ada dekat rumah ye.HAHA.gua engat weekend ja gua na balek la an.lantak la apa orang na cakap.ta kesah derr.seronok siot dapat balek.rindu gua dekat bilik gua.wuu :') .lepas nie kena balik poli balik.nyampah mak nok.

p/s :kawan kawan ,gua rindu lu bhai .
p/s : memang gua seronok ta dapat tengok german dengan england malam nie .

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):