Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Ganja




mula mula lu muncul .lu bagi gua habis baik la an .then lu senyap kejap .mana hilang tah .gua time tu macam "ahh ,kesah pulak gua kat lu kan ".gua dah boleh lupa kan lu lah kira nya time uh ,tapi lu muncul balik .gua dah macam ta tentu arah kejap la kan .memang gampang .

*kesat kesat

berapa bulan tah an gua dengan lu rapat balek .lu punya perangai pon dah ta macam gampang gua tengok .gua boleh terima lu la balek .tapi lepas bape bulan tah .lu punya perangai macam gampang sial .barai na mati an .konon lu na buad perangai lama lu balek .lu bajet gua punya hati macam agar agar .lembut sangat .senang na bagi barai macam lu main mainkan .bajet macam lu toe ganja .gua ketagih ja dengan lu .ta dapat ,gua sangap .macam toe ?butuh la kalau macam toe .

p/s : lu memang na bagi gua fuck dekat lu sampai mati ek ?


terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):