Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

goodbye final exam ,goodbye first sem ;)



yeahh .final exam sudah abes dan sekelip mata sahaja dah na masuk sem 2 yaw ;) masa bejalan dengan pantas kot .sekejap ja gua rasa 6bulan uh .gua takan lupa la sem satu .dengan MSK ,poli briged ,kawan kawan baru ,lecturer .wow .sangat cool .HAHA .paling takan lupa poli briged la kan .budak budak poli paling suka lah poli briged uh .cuba try tanya kenangan paling ta boleh lupa .poli briged la jawapan kiterang .heh .


masuk sem satu sangat cool .banyak bende boleh belajar .time nie la kenal mana kawan mana lawan .macam macam ragam boleh jumpa .time sekolah pun sama tapi dekat sini dekat ipt memang macam macam .lagi ramai kawan lu kenal lagi banyak ragam lu jumpa .dekat sini kalau ta pandai survive memang susah la kan .jangan ikut kawan sangat la pesan gua .just be ur self .


kalau terikut memang susah .na na yang ada grouping grouping nie .semua hati kene jaga .kalau ta sentap lah bagai  .membe membe .biasalah toe kan .time sekolah pun sama .benda nie takan berubah lah even pun nanti time lu dah keje pun .lagi macam macam .


sem satu gua kira oke jugak lah even pun budak class bepuak puak .heh .kira gua boleh ja in dengan semua budak class .lelaki perempuan gua sebat ja even pun derang suka gua ke ta kan .gua jenis kalau orang tu ta suka lagi gua suka kacau die .HAHA .lantak lu lah kan .pedulik apa gua lu suka ke ta .dah nama budak class .takan na hipokrit pulak kan .3tahun gua kena hadap muka lu lu semua .muntah lah kalau hipokrit sampai 3tahun .memang barai lah macam tu weyh .









p/s : gua akan rindu sama lu sem satu ;)

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):