Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

radit dan jani ♥





radit dan jani .cerita ni sangat best weyh .sangat rock .kau boleh tengok macam mana kehidupan anak muda yang hanya hidup dengan kehidupan dia sahaja .susah senang tempoh bersama .walaupun orang tak suka ,kehidupan susah na mati macam mana pun dia orang masih teruskan hidup .si perempuan percaya yang lelaki boleh membahagiakan ,menyenangkan dia satu hari nanti dan si lelaki sedaya upaya untuk menunaikan janjinya .

setiap hari hidup hanya dengan menaiki public transpot .kau boleh buad ?kau sanggup ?kalau aku ,aku pun tak pasti aku sanggup ke tidak .kalau sekali sekala tak apa kot .kalau hari hari .aku pun muntah .

dekat cerita nie jugak lah kau boleh tengok pengorbanan radit dekat jani bila dia terpaksa tinggalkan jani dekat keluarga jani sebab dia tak mampu na memberikan kesenangan dekat orang yang dia sayang .auww .sangat sedih time nie .ending dia jani kahwin dengan lelaki lain dan radit masih teruskan hidup dia .



p/s  :dua kali tengok dua kali jugak air mata aku jatuh .



terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):