Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

S I B A I K A U H A N J I N G F U C K E R !



macam sibai lah na cek result ni .bila abad agak agak aku na cek result ni weyh kalau tiap kali cek error .kene refresh .butuh la .dah bejuta kali refresh tak dapat jugak .dah tahu laman web tak boleh nak tampung beribu student ,tak payah la na suruh print out result tuh weyh .menyusahkan orang tahu .daripada pagi aku try sampai ni ta dapat dapat .kiwak betol lahai .g mampus lahai result uh .lepas ni jangan nak bising lak asal aku tak print result .



p/s : babi lah hanjing lahanat ,kau dengan error kau boleh g mampus lah babi !

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):