Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

padan muka kau alia

rindu nak buad keje ukur macam nie dengan korang :'(

tak dapat dah nak snap pic macam nie dengan korang :'(




memang aku suka tak dapat nak satu class dengan korang ,memang aku suka jugak lah tak dapat nak belajar dengan korang .lepas ni dah tak dapat dah na tergelak gelak besar dengan korang .dan jangan haraplah kan nak snap snap dah lepas nie .memang tade la kot kan gambar aku dengan korang .nanti dah tade dah nak buad kerja bengkel sesama .dah tade dah na ukur jalan sesama .aku rindu weyh dengan korang nanti :'(


p/s : lepas ni aku akan jadi orang yang campak kat mana pon boleh hidup !

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):