Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

i busy kalah PM tau !


aiyak !esaimen gua melambak doe .tiap tiap minggu ada saja esaimen yang diberi .mood honeymoon memang tak payah cakap lah kan .memang takan dapat lah nak merasa honeymoon honeymoon nie walaupun pensyarah banyak cancel kelas .masa masa yang ada memang amat digunakan dengan sehabis baik lah orang kata .takan dipersiakan .heh .sekarang nie pun gua tengah bertungkus lumus nak menyiapkan esaimen yang akan di submit hari khamis nie .ada D U A ye esaimen yang perlu disiapkan .tu tak termasuk quiz quiz yang akan dibuat oleh para pensyarah .

sem nie adalah sem yang gua rasa agak tension jugak lah ,sebabnya short sem kan .semua yang dilakukan adalah dengan tergesa gesa .esaimen ,quiz ,test ,kerja bengkel ,pelajaran yang di ajar .fuhhh .kalau tak dapat follow apa yang di ajar ,mau kena carry gua lagi weyh .cukuplah satu .huu .


p/s : lu lu semua kalau na jumpa gua ,lu kena buad appointment dulu .maklum lah gua kan second PM .HAHA .jadah haram .

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):