Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

new year ,new acc .HAHA ;D


semperna tahun baru ni kan gua dah janji dengan someone yang gua nak buad akaun mukabuku (facebook) baru .hari ni dah pun masuk tahun baru kan ,so gua tunaikan lah janji gua tuh .maka wujudlah akaun alia jamal yang baru .disini gua nak tegaskan bahawa gua hanya mempunyai dua akaun fb ye .D U A .bukan tiga ,lima dan sewaktu dengannya .

akaun fb baru tuh hanya lah untuk kenalan rapat sahaja .yang gua agak agak tak kenal tuh memang takan di approve lah kan friend request dia .akaun lama tuh terlampau ramai sangat manusia manusia yang gua tak kenal .lepastuh karang gua tak layan lu lu semua cakap gua sombong .jadah haram lah kan .

tak lama lagi akaun lama tuh akan ditutup ye .silap silap akaun baru pun sama .gua dah macam bosan lah dengan fb nie .macam myspace tuh la jugak kan .mula mula ja besh lama lama bosan jugak .


p/s : kawan gua cakap habis madu sepah dibuang lah kau nie .HAHA .naseb lah kan ;p

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):