Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

P A T H E T I C L O S E R S !

emosi aku tak menentu nie .dengan perangai langsi langsi yang cuba buad aku jatuh sembah bumi .dengan bitch bitch yang pandang aku macam nak telan .dengan mamat bangla yang bodoh pandang perempuan macam kau tak pernah jumpa perempuan lah sial .dengan cuaca pd yang membuatkan hanjing hanjing menyalak "demman ,pd so hot ".dengan beban yang mendatang macam beban teragis seragam .

aku sangat rimas dengan situasi nie .so engkau lantoi lantoi jangan cuba nak tambah beban dekat aku .jangan nak menyalak masalah engkau sebab aku lagi banyak masalah dari engkau .


p/s : engkau apehal ?nak makan kaki ?

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):