Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

C O P Y D O G ,I H A T E Y O U !





aku letih lah dengan manusia manusia nie .kenkadang nak melayan karenah manusia macam engkau ,macam dia, macam aku, macam kita semua nie buad aku penat ,buad aku giveup .tapi nak buad macam mana kan .dah lumrah hidup .karang tak melayan kata aku macam macam .masalah .

aduhh !manusia sekeliling banyak buad aku mengeluh .mengeluh dengan tindakan yang kadang kadang aku anggap bodoh tapi bagi si pembuatnya di anggap sangat lah bijak lagi hebat .sangat kasihan doe aku tengok .

lagi satu aku kasihan lah jugak kepada mereka yang sangat suka copy and paste apa yang orang buad .apa ,engkau dah tade identiti kau sendiri ke ?ke engkau tak cukup kreatif dalam membuat sesuatu ?ataupun engkau tak pernah nak guna akal dan otak yang DIA bagi dekat engkau ?apa lah fungsi akal dan otak engkau tuh kalau tak digunakan .gunalah doe ,takan kau nak simpan buad jeruk pekasam .susah payah DIA bagi akal dan otak untuk manusia berfikir dalam membuat sesuatu .engkau mengsia-siakan pulak ciptaanNYA .

tolonglah weyh .tolong lah jadi diri engkau sendiri .tak payah engkau nak susah payah copy paste orang .engkau tak rasa bangga ke kalau orang suka dekat engkau sebab diri engkau sendiri ?aku ta tahu lah kalau kalau engkau bangga sangat dengan menjadi diri yang bukan diri engkau .aduhhh .manusia manusia .


p/s : besh sangat ehh kalau jadi diri orang laen ?



terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):