Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

gonna mishuu ;)

yaallah ,kau berikanlah aku petunjuk yaallah .
yang mana harus aku pilih .

berat sebenarnya hati nak tulis tapi aku kan kuad .ashenkamen lah katakan .hee ;p budak rumah ,mari rapat rapat baca warkah aku nie ha .mai leee ;)

aku sayang rumah sekarang nie .aku sayang budak budak dia .walaupun baru setahun lah kot kan kenal aku rasa macam sangat oke .yelah ,budak kelas kan .dulu masa mula mula kenal semua macam oke ja .tak nampa lagi true colour memasing .semua nampak sama ja .nak nak time duduk hostel dulu .

aku engat lagi aku rapat dengan budak rumah time tuh dah nak final kot .betol betol ngam ngam choi lah orang kata .lepak sesama .study .layan muvie .gaduh .melucah bagai .haish .indah lah orang kata .bila masok rumah sewa ,semua macam excited kot .yelah ,dapat duduk satu rumah, feel dia lain sikit na dibandingkan dengan rumah sewa nie .

bila dah lama lama tuh .biasalah kan ,true colour masing masing semua keluar .so adalah konflik sikit .adat lah membe bergaduh .lidah sendiri tergigit nie kan satu bumbung .hurm .maybe aku tak sesuai kot dengan budak rumah ,aku pun tak tau lah kan .tapi betol lah orang kata kalau dah satu kelas tuh tak payah nak duduk satu rumah sangat .perangai dekat kelas dengan dekat rumah nie lain .

aku banyak pendam dalam rumah nie .aku jenis yang cepat naik angin tapi aku tak tau lah knp bila dekat rumah sewa ,dengan membe membe aku akan pendam apa yang aku rasa .nak nak kalau benda tuh menyakitkan hati aku .

aku pindah rumah lain bukan sebab aku benci korang tapi sebab aku tanak benci korang .aku sayang korang .aku takut nanti bila aku dah tak tahan .aku ungkit semuanya then aku benci teros dekat korang .kita satu kelas .kalau bukan satu kelas g mampos lah .memang aku tak kesah lah .

kenangan dengan korang memang aku takan lupa .memang seronok walaupun aku tak pernah lepak dengan korang nak nak ka ika ,aza ,cma n ana .fida dengan eqa memang selalu lah lepak kan sebab satu bilik .

ka ika : first first aku rapat dengan ka ika sebab kita satu blok kan .bilik pun dekat dekat .banyak kot rahsia kita share .kau engat tak lagi time dekat hostel .kita lepak makan sama sama .layan muvie dengan ka eka .rindu doe .tapi bila dah masok ruma sewa dah jadik lain kot .aku pun tak tau kenapa .

fida : kenal kau memang besh .engat lagi tak time aku ajar kau mengaji dekat kelas agama uh .gelak ja lebih an .HAHA .lepas tuh lepas tuh dah nak final selalu ja lepak bilik kau .sampai ruma sewa satu bilik pulak tuh .ha .kau engat ta kita keluar semua uh weyhh .hee .rindu kau .aku nanges tadi sebab aku sedih bila fikir aku nak kuar dari rumah nie .aku rindu rumah nie pastuh dengar lagu kat blog kau uh .sedih .

eqa : yaw selampit .words baru yang aku belajar dari kau kula kula .orang paling aku rindu kau lah weyh .hee .banyak kenangan dengan kau .gelak tawa sedih aku semua dengan kau doe .aduhai .nanges da ha .babi betol .fuhh . .kenangan kita keluar semua sampai kereta meletop uh .funny doe .pasal am .haish .selampit .rindunya la hai nak gelak dengan kau .aku cerita pasal kau nie kang kot banjir lak pd nie .heh .next .

cma : yes !aku pun akan rindu kau budak kecik .kau si kecik jangan sibuk buang selulit ja oke .lepas nie cma dah takde dah nak kacau aku .kentot kau .fuhhh . .semangat .HAHA .aduhai .cma cma .sabar oke cma .semua yang berlaku ada hikmah .aku sayang kau .

aza : weyh itik .aku rindu gelak kau .hee .kenal kau time uh sebab kita borak pasal sekolah .yelahh .kita kan jiran time sekolah dulu .besar betol n9 nie sampai sekolah sebelah ja pun tak pernah jumpa .penyudah jumpa dekat penjara poli .HAHA .kau jangan kantoi lagi dengan panjang lepas nie .aku cepok kepala kau kang .hee 

ana : ana aku even tak rapat dengan kau tapi aku rindu kau gak doe .rindu sendawa kau yang bervibrate uh .burkkk ~ hee .

tc oke selampit selampit sekalian .gudluck final nanti weyh korang .aku mintak maaf kalau aku ada buad salah dengan korang .kem salam dekat housemate baru oke ;)


p/s : duduk bawah jambatan lah boleh ?

lotsoflove ,
 alia athirah ;) 

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):