Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

MECHANIC OF STRUCTURE sangat tak be nice dgn saya .huh !

hye readers ;)


semalam last paper dan paper itu susah nak mampos .sumpah susah .killer subjek lah katakan .patot aku gembira sebab dah last paper kan .tapi memang tak lah kan sebab aku manjang fikir agak agak aku kena carry subjek tuh -.-"

aku tengok soalan die aku rasa macam -.-"ehhh ,kenapa bapak susah nie .tuh baru ja tengok belom lagi aku buad .aku buad ja semua tapi aku main bantai .faham bantai ?aku buad ja jalan kira kira yang aku ingat .salah ke betol ke tolak tepi dulu .atleast ada markah even ta dpt fullmark .haihh .harap lah subjek nie aku ta carry .risau weyhh .


p/s : short sem la gamaknya -..-"

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):