Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

ayah please get well soon :'(


nie ayah saya .nama dia jamaludin bin abdullah.
ayah saya sangat hensem kan .hee .macam anak dia jugak .hoo .
saya sayang ayah saya sangat sebab dia selalu membenarkan saya untuk membulinya .
ayah saya juga akan backup saya kalao saya dimarahi oleh ibu saya .
dia akan cuba sedaya upaya untuk memenuhi semua kehendak anak-anaknya .
ayah saya adalah hero saya .dia superman saya selain bobak .
tapi sekarang hero saya sedang sakit dan berada di hospital akibat batu karang .
saya harap sangat superman saya nie sembuh dengan cepat .
kalau tak sembuh macam mana dia nak selamatkan saya dan jaga saya serta keluarga saya .
hari nie hero saya akan menjalani pembedahan untuk mengeluarkan batu yang berada di dalam badannya .
saya berdoa supaya semua berjalan dengan lancar.
ayah .i luf u very much .tolong sembuh dgn cepat .
kita orang semua akan doakan ayah .
:'(



p/s : saya sedar sekarang keluarga adalah hero saya yang sebenar :')



terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

1 budak muncet ;):

Shahir said...

Allahu yashfiihi :)