Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

mari sokong laman sosial malaysia ;)

hye readers ;)





hari nie aku nak kongsi sikit pasal laman sosial nie .aku rasa korang pun tau kan pasal laman sosial malaysia sekarang nie iaitu Rilek.net .rilek nie lebeh kurang macam facebook jugak .cuma kelebihan die ,ia digabungkan dengan semua laman sosial yang ada seperti facebook ,myspace ,blogspot dan lain lain .kita boleh letak lagu semua dekat profile kita then kita bolehh add dan follow orang .

macam seronok kan .lepas tuh kalao mana yang suka sangat main game dekat fb tuh ,dekat rilek pun ada jugak game .so korang ta lahh borink sangat kan .boleh ja main game dekat situ .tapi rilek nie agak baru jugak so agak borink lahh jugak kalao siapa yang baru join tuh sebab nak kena mendalami dulu rilek nie kann .*mendalami ye takk ?HAHA .

so jum lahh join rilek nie .asyik sokong laman sosial luar negara ja kann .apa kata sekali sekala join malaysia punya pulak .kata sayang malaysia .HAHA .apa ?kau takut mark zuckerberg apatah ejaan nama dia marahh kau berpaling tadah dengan dia ?alahhh .rilek lahhh .nanti aku kautim dengan dia kau nak join rilek pulak .dia mesti tak marahnya kalau aku yang suruh .kahkahkah ;D



p/s : perghhh .aku tetiba lak promot pasal Rilek.net nie apehal ?HAHA .

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

1 budak muncet ;):

Unknown said...

laman sosial malaysia yang terbaru 2014 www.warisan.net