Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

past is past bradah ;)




zaman dulu ,
masa zaman jahiliah aku .
aku buad banyak benda .
benda yang kebanyakannya menyakitkan hati orang yang aku sayang .

tapi sekarang ,
aku dah lain .
aku cuba ,cuba untuk berubah kepada yang lebih baik .
aku dah tinggalkan 'ini' .
yes 'ini'. 

aku duduk chill sorang sorang aku layan beatles .
aku lupa ,lupa dekat 'ini'
aku buad buad busy supaya aku leka .
kalau aku boring pasti aku layan 'ini'

so aku akan pastikan aku busy setiap masa .
lupakan 'ini'
kalau dulu pantang aku free ,
pasti aku amik 'ini' aku layan .
tak cukup sebatang .
tapi dua tiga .
kalah si dia .
kalau ada geng sekepala dengan aku lagi lahh .
bercerita sambil melayan .

betapa teruknya aku dulu .
tapi sekarang alhamdulillah .
aku berjaya .
aku berjaya buang tabiat lama aku .

aku berubah bukan sebab boifren aku ke apa .
tapi sebab aku fikir mak bapak aku .
orang yang jaga aku dari kecik dan sanggup buad apa ja untuk aku asalkan aku bahagia .
ohh yea untuk kesihatan aku jugak ;)



p/s : terima kasih tuhan sebab engkau telah memberikan kesedaran kepada aku ;)











terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):