Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

superman suka main taik dengan aku !







aku terpaksa buad buad tabah depan engkau walaupun aku rasa macam aku tak boleh nak hadap semua nie lagi .aku tak sekuat yang engkau sangkakan .aku lemah bila cerita pasal engkau .aku lemah bila aku berdepan dengan engkau .

tadi ,masa aku duduk chill layan lagu .aku dapat text dari engkau .aku bukak text kau then aku tarik nafas dalam dalam .aku pejam mata .aku harapkan bukan berita buruk yang engkau ingin sampaikan .kalau ikut hati aku taknak baca text engkau .takut aku yang hampa .

aku kuad kan hati .aku bukak mata then aku baca .yes .aku dah agak .aku baca dua tiga kali .kali pertama baca aku macam ,oke .kali kedua aku baca ,air mata aku tunggu masa nak turun .masuk kali ketiga ,aku amik bantal aku tekap .

aku tahu aku yang mintak macam nie .aku tahu aku yang mencarik masalah .tapi tuh tak bermaksud aku tak sayang engkau ,aku tak care pasal engkau langsung .aku cuba .aku cuba untuk menjadi yang terbaik untuk engkau .bukan aku tak cuba .tapi aku tak tau mana silapnya .mungkin silapnya datang dari aku .aku mintak maaf .


p/s : jangan tanya aku mana superman aku pergi .aku taktau !

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):