Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

pesanan dari seorang sahabat

perubahan itu bagus ,memang bagus
tapi kalau perubahan itu ke arah benda yang
aku rasa macam tak masuk akal langsung ,memang perubahan
itu suatu yang mengsia-siakan .

tolong faham ,orang kadang-kadang menegur kita atas perubahan kita
itu bukan bermaksud orang itu jeles ataupun dengki dengan kita ,
tapi orang itu sayang kita ,orang itu tidak mahu kita tersasar jauh
dari diri kita yang dulu .dari diri kita yang orang itu rasa lebih bagus
dari perubahan ini berlaku .

tolong faham .aku ,dia dan kawan-kawan yang lain bukan mahu mengubah engkau
tapi kami hanya mahu engkau yang dulu .dimana suatu ketika dulu ,engkau berada bersama kami ketika susah dan senang .kami sayang engkau wahai sahabat .

maaf kalau engkau rasa kami ini cuma mahu menumpang kesenangan engkau
dan engkau rasa kami hanya jeles dan dengki dengan apa yang engkau ada
sekarang ini .sedikit pun tidak .aku ,dia dan kawan-kawan yang lain lagi
senang melihat engkau gembira dengan kesenangan yang engkau ada .

mungkin sekarang engkau tidak nampak kami semua .
mungkin sekarang engkau gembira dengan kawan-kawan yang engkau ada .
tapi aku pasti suatu hari nanti ,kawan-kawan ini yang akan engkau cari .




p/s : tolong sedar siapa kita yang dulu .










terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):