Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Happy B to you the hapless kid

Happy B to me
Happy B to me
Happy B to meee
foshhhh ,tiup lilin imaginasi .


hari ini bufday aku dan aku rasa tak berapa nak best sebab macam-macam hal berlaku .ini pertama kali aku rasa bufday aku macam takde makna .faham ?takde makna .kosong .yes itu perkataan paling tepat sekali .bukan hanya sebab lelaki sahaja tetapi macam-macam sebab yang buatkan aku rasa kosong .

aku rasa diri aku tak cukup sempurna lagi .bukan aku tak bersyukur .kamonn lah kadang-kadang manusia mesti ada rasa tak puas hati dengan diri mereka .sama macam engkau,engkau dan engkau jugak kan .jangan jadi hipokrit dengan diri sendiri .macam takde life kalau kau terus-terusan hipokrit .

sekarang nie aku rasa diri aku banyak kekurangan dan aku perlu memperbetulkan diri aku dahulu .ye ! memperbetulkan diri aku terlebih dahulu sebelum aku laksanakan perkara-perkara lain .aku rasa kalau aku tak cukup sempurna macam mana aku nak memuaskan hati semua orang doe .senang cerita keyakinan diri aku rendah .macam mana ha nak bagi naik keyakinan diri nie doe .aku boleh mati lah macam nie .

sebab apa aku cakap mati .sebab keyakinan diri berkait dengan semua benda .kalau takde keyakinan macam mana aku tonjolkan diri aku nie .ha tonjol lah sangat .macam mana aku nak bercakap dengan orang lain .takde life lah aku kalau aku diam macam bisu dah pulak padahal boleh bercakap .macam mana aku nak berjumpa dengan orang-orang semua kalau aku takde keyakinan diri .

kalau bercakap pasal jumpa aku sedih betul lah .tolonglah kalau boleh aku taknak ada disember nie .aku tengok semua orang dok sibuk cakap disember best lah .love disember lah .yaadaa yaadaa .huarghhhh .tekanan perasaan aku macam nie .lagu yuna nie pun macam kena ja pulak dengan aku sekarang nie .pandai aku pilih lagu untuk blog .-________________________-"

kepada awak ,saya mintak maaf ,saya tahu awak tawar hati dengan saya walaupun bila saya tanya awak cakap tak .tapi saya tahu .saya kenal awak .saya faham awak .sangat-sangat walaupun awak cakap saya tak faham awak .saya tak pasti awak cakap awak sanggup tunggu sampai bila-bila tu ikhlas ke tak awak cakap .awak perli saya sekalipun saya faham ,memang patut saya dapat macam tu .tapi serious saya tak mempermainkan awak .saya taknak awak salah faham sebab apa saya buat macam nie .sorry sangatsangatsangat .


p/s : hanya Dia di atas sahaja yang tau aku sayang kau macam mana doe .




terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):