Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

benda yang boleh buad aku gila.!

D3000

D5000.

benda nie boleh buad aku gila.serious.aku na sangat benda nie.ayah.tolong la beli.wuuu.sejak dua menjak nie tah asal tah aku gila gaban dengan dslr nie kn.ade sesapa yang banyak duet na beli tok aku.?HAHA.kidding la.adoii.benda nie boleh buad duet kot.na na kalau sape yang pandai guna adobe lagik la kan.yang edit edit gambar uh.

serious aku tabik kat bebudak yang pandai guna adobe pastoe ade dslr nie doe.salah sorang die adalah SUKABUMI.serious artwork die memang bagus.aku rasa ramai da kot kenal die nie.kalau sesapa yang ada myspace dengan facebook uh.boleh ja g tengok artwork die.memang smart kot.halus ja kan.die ada gak bagi tutorial pasal edit edit gambar nie.actually ramai lagi bebudak yang pandai edit edit gambar nie.kat myspace uh melambak kot.

aku ada ja adobe nie ha kan.tapi toe la pasal ta geti lak na guna.ngek betol.sekarang nie aku just study pasal benda nie kt internet jela.pastoe berpandukan buku adobe uh.tengah berjinak jinak jala sekarang nie.HAHA.dslr uh tade lagik.tapi tape.tunggu ja bapak aku belikan.mula dari bawah doe.heh.guna jala cem kecik nie dolo.huu.


*weyh weyh.jap jap.ada org call.jap.

__________________________________________________________


oke.sambung.pastoe g satu.korang mesti penah dengar kan lomography.?kalau ta penah korang bole pegi kat laman web nie www.lomography.com ta pun pegi la search kt uncle google.lomography nie pun besh jugak doe.menarik ja.kita taya edit pun gambar uh.just beli film die ja ta silap aku la.lagi senang.die ada pelbagai jenis lomo cem nie.harga pon boleh tahan la.kira mampu la jugak untuk dibeli.menarik bukan.



p/s : tunggu,tunggu dan terus menunggu.





terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):