Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

hari nie

HAHA.macam da tade title laen da na buad doe.yang paling senang aku buad title.taya na pikir panjang panjang.oke.sekarang aku na list kan secara pendek ape yang aku buad ari nie.mari tengok dude.!

  • bangun pukul 9(yang paling awal.ngee ;))
  • siap siap
  • tunggu uncle cori jemput(test drive)
  • janji pukul sepuluh sengah then die datang pukul sebelas(ape daa.lama tunggu-.-")
  • test drive dalam satu jam(seronok woo.uncle toe macam cuak ja na test drive dengan aku da.HAHA)
  • afta toe.balek then online.
  • online lagik
  • dan lagik
  • dan seterusnya.HAHA ;DD
  • toe jala aku buad ari nie
toe la die.kalau na membuad lemak tepu macam toe la.muahaha.sekian,terima kasih.HAHA ;DD


p/s :besok test drive lagik.!

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):