Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

lagu dalam kenangan ;)

hye awak.sehad ? owh sehad.bagus bagus.heh.oke.kali nie gua na senaraikan lagu lagu yang bole buad gua kangen dan teringat kat membe membe gua.jum usha dude.lai lai.

1.watcha say-Jason Derulo

lagu nie lagu peberet gua dan lagu nie buad gua teringat dekat acap.sebab apa gua teringat kt die bile dengar lagu nie?ha.lagu nie famous before kitarang spm lagik.time tuh lagik bape bulan tah na spm.gua da lupa.membe gua sorang nie punye la kreatif g ubah lirik die.patotnye "emm watcha say" kan then die g ubah jadik "emm watcha konek"muahaha.opss.heh.gila kreatif die doe.sampai sekarang kalau gua dengar lagu nie.gua senyum sorang sorang.


2.trouble is a friend-Lenka

owh.lagu nie buad gua teringat dekat najmie.sebab die yang kenalkan lagu nie kt gua.gua dengan membe membe gua memang selalu share lagu lagu baru.so kalau sorang ade lagu baru.die akan bagi tao membe yang laen.time nie pun da dekat na spm ja.kitarang time uh kena pinda class.then class gua dekat lab.class najmie nie dekat mana tah.gua lupa.so die selalu ja la lepak class gua.membe gua sorang nie lak ade bawak fon an time uh.kitarang duduk kt bawah meja lab uh.then bukak lagu.tugas gua time uh bawak lirik jala.muahaha.pastoe jap g gua nan najmie nyanyi nyanyi lagu nie.huu.rindu doe na buad macam toe.


3.sweetdreams-Beyonce

lagu nie lak buad gua teringat kt apam.class gua time uh dekat lab jugak.tapi lab atas.seberang dengan toilet perempuan.ehem ehem.bila da dekat dengan toilet perempuan uh.faham faham jala kn bebudak lelaki nie.cuci mata la kejap derang uh.so time uh acap la die g skodeng budak perempuan yang na masuk toilet uh an.act bukan acap ja.ramai.pastoe jap g ada a budak nie die g toilet ngan membe die.acap puji a budak uh cun.then acap pandang pandang la kan.pastoe jap g membe budak uh lak perasan kot.nama die hebat.rihanna.HAHA.since uh die asyik g toilet ja pastoe pandang pandang acap.apam pon cakap la kt acap."cap,cap,rihanna doe."pastoe jap g apam nyanyi lagu nie.die engat an lagu nie lagu rihanna.gua gelak ja bila dengar apam cakap nie lagu rihanna.confident lak uh cakap nie lagu rihanna.


4.te amo-Rihanna

lagu nie besh doe.kalau dengar lagu nie buad gua ingat dekat esha.time uh esha couple dengan jojoi kot.then time uh gua usha usha a fon membe gua nie an.usha contact die sume.tengok tengok ade lak die nama te amo.tengok no.no jojoi.owhh.romantic a konon uh.HAHA.geli mak nyahh ;p



*eyh jap.na g pee jap.

oke sambung balek.




5.i know you want me-Pitbull

owh.lagu nie.nie lagu sany.HAHA.sebab die ja selalu nyanyi lagu nie.suka ja die dengar lagu nie.siap nyanyi nyanyi lagik kat belakang class.sany sany.


6.kiss me thru the phone-Soulja Boy

lagu nie pun salah satu peberet gua gak.kalau dengar lagu nie mesti gua teringat dekat pejai.HAHA.lawak la die.die macam nabil sikit.tinggi.suara pon macam nabil ja sikit.memang die pelawak class gua la.die kalau jumpa gua mesti nyanyi lagu nie.sampai kekadang gua balek an.gua dengar lagu nie.gua gelak ja doe.sebab cara die nyanyi uh.adoii.bikin perot orang saket ja gelak gelak.pejai.gua kangen sama lu doe.kangen na gelak gelak ngan lu.kangen na dengar lu nyanyi tok gua.HAHA.lu tebaek ;))


7.hotel room service-Pitbull

oke.lagu nie.lagu peberet jojoi kot.die kalau nyanyi lagu nie.perghh.wa cakap lu.kan kalau lagu pitbull kan ade ja bahasa bahasa asing kan.HAHA.tang tu la.jojoi maen rembat ja lirik die.die buad lirik die sendiri.tah ape tah ayat die.gua yang dengar nie pun ta faham ape die sebut.tapi rentak die uh lebey kurang ja.HAHA.pastoe jap g die da abes nyanyi.gua dengan bebudak nie cakap"koe ulang balek joi.koe ulang balek.jangan ade y tertukar."adoii.rindu ja na dengar jojoi nyanyi lagu nie versi die sendirik.


8.meet me halfway-Black Eyed Peas

lagu nie buad gua kangen dengan ejat.heh.die suka lagu nie.die la selalu mintak gua download an lagu lagu baru.selalu ja bertandang kt ruma gua.ruma gua uh da macam ruma no dua die da.HAHA.lu abang n membe gua ya paling baek doe.paling caring pasal gua.tenx bro.


9.lagu nasyid

HAHA.gua layan bhai lagu nasyid nie.heh.walaupun gua punkrocker an.muahaha.oke.lagu nasyid nie buad gua ingat kat balligh aka pacek.pacek nie duduk depan gua time dalam class.since f4 lagik an lu dok depan gua.kita da kamceng an pacek.heh.die nie selalu ja kumpul kumpul lirik lagu nie.lagu nasyid la paling banyak.biasa la die kan budak angsana(class agama kt sekolah gua.bagi f1 till f3 ja la.f4 da tade da class uh.)pacek nie walaupun budak angsana tapi kepala otak die uh.sporting kot.sekepala ja ngan gua.kira bole in la an.gua selalu ja suruh die dengar lagu lagu matsaleh nie an.HAHA.die memang besh.tebaekk.gua dengan die selalu ja fight fight time buad math.heh.rendu doe kt lu pacek.wuu.abes skola nie ta dapat da na gurau gurau ngan lu.na gelak gelak.


10.kimia-Melda Ahmad

owh.first gua dengar lagu nie kt ym.budak mespes yang kenalkan lagu nie.so bila dengar lagu nie.gua engat kat die.nama die cik payung.HAHAH.die romantic kot.die siap nyanyi lagu nie tok girlfie die time bufday gurlfie die.HAHA.ayat apakah ini?err.abaikan.besh ja an girlfie die.dekna.untung la lu dapat cik payung nie.heh.walaupun nama die ta glamour.tapi die baek.kan dekna kan ;)


11.fall for you-Secondhand Serenade

oke.lagu nie.buad gua engat kat scandal gua.amer.die nie gua kenal time dekat mespes la.HAHA.baru bape ari kenal da jadik scandal.gila a.time uh die call gua.then nyanyi lagu nie.muahaha.dasar sweetalker betol lu nie brader.tapi tape.gua suka.muahah.bodoh.naseb scandal.kalau lu balak gua.da lama gua tendang lu jejauh.


owhh.oke.toe jala setakat nie.lagu yang sering gua dengar berulang kali.sebab besh.then lagu uh ade ja kenangan tersendiri.HAHA.kalau lu orang baca belog gua nie.gua na bagi tao la.gua rendu doe kat lu orang.walaupun ade yang gua ta penah jumpa an.heh.




p/s :gua layan lagu wali band weyh.HAHA.gila rock gua an ;)





terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):