Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

lepak bersama si gila

muahaha.title ta bole bla.semalam aku lepak la dengan ejat dan apam.punya la lama ta lepak sama an.da la bape kali tah dorang kua ta ajak aku.merajuks sial dengan dorang.heh.toe yang dorang kua ajak aku uh.muahaha.siap bawak donut big apple lagik.heh.kiterang kua g term ja kot.ejat na carik memory card tok fon die.then ad la die beli barang cikit.afta uh g makan kfc jap.pastoe tukar kete.then teros g giant senawang.g jumpa esha kat sana.die keje.lepak lepak.pastoe apam belanja coolblog kot ta silap aku nama air uh.HAHA.lupo la.tenx apam.kt sana jumpa lak fabulous cat.derang dengan skuad perodua era.lawak ja aku tengok.ha.kiterang plan 1.4 nie na lepak sama lagik.kali nie maybe semua ada skali kot.kecuali nemy la.sebab die da pinda kuantan kot.sany ta tao la dapat ikot ke ta.sebab die last keje time uh.maybe kiterang bawak lari die jap time rehat die uh.muahaha ;D


p/s:awak awak.rindu awak la;(

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):