Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

money money come to mama



sekarang nie kalau kita na buad sesuatu mesti guna duet.kira duet toe penting la kan.na masuk toilet yang kat r&r toe pon kene bayar kan.na maen mainan yang gerak gerak kat jj toe pon kene bayar.kira semua bende yang kita na buad sekarang nie memang guna duet la. kalau tade duet gua dengan lu orang semua memang ta boleh na buad apa apa la an.

so sekarang nie memang gua perlukan duet.untuk apa?untuk beli macam macam.muahah.untuk dapat kan duet toe pulak memang gua kene kerja.tapi bila na kerja toe macam malas la pulak.masalah betol.kang gua g rompak syed maju(sm) kang.haa.dia da makin maju gua tengok.da macam macam die upgrade kt kodai die uh.

*eyh asal kedai mamak selalu ada maju maju belakang nama kedai die eyh?pelik la-.-"

sekarang gua da nekad yang gua na g carik keje.gua ta kira la.gua na keje jugak.keje apa apa pon boleh.tapi keje toe bia la bebaloi baloi.kang keje bagai na rak tapi gaji ciput.memang ta bebaloi la.baek gua dok umah tolong mak gua buad keje ruma then dapat jugak duet sikit sikit.heh.duet lepas tok topup jala an.

act,gua na keja nie sebab gua na beli dslr.huu.beli pakai duet sendiri jala.kan lagi bagus kalau beli dari hasil titik peluh sendiri.lagi bermakna.muahah.angan angan besar kot gua nie.tapi tape keje tok bape bulan nanti dapat la kot dslr uh.heh.

*boleh ke?


so besok gua engat na keluar g carik keje la.na g ngan sape erk?ngan ejat?boleh la.ajak ejat sekali.die pon menganggur ja gua tengok.tapi pelik.duet die banyak kot.mana die dapat duet ? musykil nie-.-"



p/s : gold digger ;)




terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):