Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

perasaan hampa lagi kecundang



hye peeps.sehad?ta?owhh.memang sekarang musin demam.orang sekeliling gua semua demam.kalau demam ja tape.nie ada sekali selesema uh.aiyoo.sanad terseksa.

eyh lu orang engat ta.kan entri sebelum nie gua cakap gua na g carik keje an.so gua g la carik keje ngan ejat n apam.g seremban la.senawang la.tgk blackberry la kat celcom centre uh.

mula mula g celcom centre senawang.tujuan asal na g tengok blackberry.tengok tengok ada lak keje kosong.promoter.fulltime rm 1500.kalau parttime sejam rm8.gua fikir fikir macam na ja pulak an keje sitoe.tapi dengar cite bebudak nie.jadi promoter celcom penat kot keje die.heh. *ade ke keje yang ta penat ? -.-"

pastoe sebelum uh gua ada la usha usha keje kat the store(pacific) uh.ada keje kosong.kedai topup.macam oke jugak keje sitoe an.tapi gua ta tanya lagi la kt kedai uh.heh.nanti gua g try usha balik kat sitoe.harap harap ada la keje toe lagi.

lepas carik keje kat senawang,gua teros g seremban lak.g celcom centre kat sana la kan.ejat ta puas ati gak uh.na jugak g tengok blackberry.kunun murah la.padahal murah die siap dengan promotion yang die da buad uh.apa la.mengelirukan orang ja.lepas hajat ejat da tercapai an.bincang punya bincang na pegi mana lak afta uh.membe gua na g makan la pulak.plan na g pd la kunun.putrajaya la.last last g makan kat seremban 2.engat na g makan kat sato kedai uh.apa tah nama die.pastoe kedai uh tutup lak.penyudah eh,g makan kat jj ja.makan kat foodcourt lak uh.aiyoo.apa la lu ejat,ajak makan sitoe.tapi lu tana makan.



p/s : eyh.nampak ta toe sebenarnya gua bukan pegi carik keje.gua pegi jenjalan.aiyoo.kalau pegi carik keje dengan membe yang kaki jalan then kita pon kaki jalan.macam toe la jadi.owh.lagi sato.title uh tade kene mengena pon dengan entri nie.heh. -.-"





terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):