Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

senang lenang

yaw bebeh ;) ta lama lagi gua akan sambung belaja dan gua da fikir masak masak untuk tidak bekerja.muahaha.pasal dslr uh.gua ketepi kan dulu la niat gua uh kan.banyak bende gua na settle kan sebelum sambung belajar.

yang penting sekali settle kan lesen dulu.nanti kalau gua keje,leceh kot.dala kene belajar memandu toe dulu an.so macam masa toe ta cukup ja gua rasa.dala jpj 5.5 nie.adoii.cuak siak.moga gua lulus la jpj toe.afta lulus jpj toe baru gua fikir pasal keje semua nie.ada masa lagi kot tok keje.heh.


p/s : dalam delima na masuk mana -.-"(ececeh.macam tawaran banyak sangat gua dapat sampai delima delima nie)

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):