Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

buad taik sama gua.

gua da bosan dengan lu la derr.macam macam perangai taik lu buad kat gua.apa jadah tah lu buad cam uh pon gua ta tao la.gua bagi lu peluang tapi lu ta guna kan peluang yang gua bagi uh betol betol.lu bajet gua hati lembut pastoe gua boleh bagi lu peluang yang lain ? butuh la kalau macam toe.

lu suka ja pijak kepala gua kan.lu kalau boleh na pijak kepala gua dalam dalam kan ?dan lu kalau boleh na gua ikot semua telunjuk lu.lu ta pernah pon na ikot cakap gua.lu ta pernah pon na ikot rentak gua.pernah ke ?pernah ?ta pernah kan.agaknya kalau lu tengok gua jatuh tersungkur dog,lu bukan na tolong gua.tapi lu gelak kan gua,lu hina gua kan.

apa yang keluar dari mulut lu toe semua hanya omong kosong.kata sorry kata cinta semua uh.omong kosong semata mata.semua kata kata uh tade makna pon bagi lu.tapi bagi gua.ada makna derr.

dala.gua da penat la.gua da malas.gua kalau boleh tana da tengok muka lu.tapi hati perempuan gua nie bukan macam hati binatang lu.yang tade perasaan an.sekarang nie suka hati lu la derr na buad apa.na pergi mana.na keluar dengan siapa.gua ta kesah langsung derr.


p/s : orang hati binatang memang patut kene rejam sampai mati.macam lu.

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):