Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

tag tag tag ;)

hye peeps.gua telah di tag oleh cik adah nie ha.trimas ye cik adah ;))


Bekas kekasih saya adalah
sape erk.ta engat da.HAHA

Saya sedang mendengar
Secondhand Serenade - Fall For you

Mungkin saya patut
tutup tv.HAHA

Saya suka
makan eskem yang kt giant uh ;D

Sahabat-sahabat baik saya
suka buli saia.sumpah.ta tipu.HAHA

Saya tak paham
bila ada orang suka buang anak macam anak toe senang na dapat.

Saya kehilangan
rm5 saia.siapa curik weyh ? ke gua yang tersalah letak -.-"

Ramai yang berkata
gudluck fer jpj.HAHA ;D

Makna nama saya
pergi la carik sendiri kt buku toe.lupa la -.-"

Cinta itu adalah
buta sampae orang sanggup buad apa ja demi cinta.

Di suatu tempat, seseorang sedang
mengintai.

Saya akan cuba
kurus kan badan saia.muahaha ;D

Ayat SELAMANYA membawa maksud
lama untok lama lama nya.HAHA =.-

Telefon bimbit saya
tengah di beri tenaga.sejak due menjak nie die jadik gila.na ditukar kan dgn fon baru myb.HAHA

Bila saya terjaga dari tidur
saia akan golek golek dolo.HAHAH

Saya paling meluat apabila
orang pandang pandang time na snap pic dengan membe membe dekat mall.derr.macam la lu ta pernah buad mcm toe.

Pesta/Parti adalah
err.ta tao ke ?

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
kucing gemok yang selalu berkeliaran dekat depan rumah saia.

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
sweet 17 and 18 (buad masa sekarang la)

Hari ini
hari selasa yang membosankan.

Malam ini saya akan
lepak dengan membe membe sambil bincang untuk pergi ke genting.weee ;D

Esok pula saya akan
duduk rumah dan online dan online dan seterusnya.HAHAH

Saya betul-betul inginkan
gendud berada di sebelah saia sekarang nie sambil bawak ice lemon tea.yummie ;D

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
owhh.bagus.tiada pimples.yeahhh ;D

Pusat membeli-belah atau arked permainan
supink mall la beshh.boleh buad saia teruja tahap gaban.HAHA

Makanan Barat atau Jepun
barat.yummie.

Bilik yang terang atau gelap
lagi suka bilik yang suam suam kuku.HAHA.

Makanan segera adalah
makanan yang boleh buad otak jadik lembab.

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
tc gendud.

Siapa yang anda nak Tag?

iki
fareez
amira
sheera
paraxixth




terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):