Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

sweetalker



aww.dasar sweetalker la lu bang.ayat lu manis macam gula gula smarties yang da busuk.tapi macam pahit ja untuk manusia macam gua na telan.untuk semut oke kot.semut kan suka manis manis nie.terutama lu.

dengan gua ta dapat de lu na ayat ayat kat sini.dengan perempuan yang sangap dengan jantan jantan mungkin boleh la kot derr lu guna taktik kotor lu toe.derang tengok lu nie macam pijak semut pon ta mati an.

gua da kenal sangat dengan lu derr.makanan gua ja lu nie.memang da faham sangat la kan dengan perangai lu uh.setakat lu na ayat ayat gua dengan janji manis lu uh.tapaya la.terima kaseh banyak banyak derr.gua da serik.dolo mungkin gua caya dengan kata manis lu sebab gua bodoh.masih berhingus.tapi sekarang jangan harap.


p/s :gua penat dengan sandiwara dunia.sila bunuh gua sekarang jugak !

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):