Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

youth 10 bebeh ;)

hari jumaat hari toe gua dengan membe membe gua pergi la youth10 toe an.kiterang pergi naek ktm.pergh.gua cakap lu.punye la ramai dalam ktm toe.memang macam sardin la an.bayangkan dari seremban sampai putra ta dapat tempat duduk langsung.letih ta letih an.dengan bau macam macam.memang sabar jela gua.nie semua penangan youth 10.HAHA.

sampai putra gua teros pergi pwtc.berkobar kobar doe na pergi youth10.HAHA.gempak gak la kat sana.macam macam ada.even pon hari jumaat an.tapi hari ahad punye lagi macam besh gua tengok.lagi function an.heh.


p/s : sediakan payung sebelum hujan .



terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):