Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-



ahh.kalau tiap tiap hari kat kL boleh buad darah gua naik terpancut pancut.dengan jalan die sesak na mampos walaupun seminit.ta pernah na chill.manusia yang bermacam ragam lagi.memang mati terkejot gua nanti.memang ta heran la orang kL banyak penyakit.HAHA.

semalam gua pergi kL.sepanjang jalan sg besi sampai jalan tun razak kot sesak na mati.sebab apa sesak.ada orang mogok sebab yang pasal israel toe kan.ayah gua dah mengeluh sebab na cepat.mana na keja nenek gua lagi,mana na keja urusan kerja lagi.memang loteh la kan.gua tanya ayah gua.

gua : kL pukul sebelas pon jem ke yah .
ayah : kL ta pernah ta jem.
gua : kita kalau duduk kL yah kompem ta keluar rumah.betol betol pergi balek keje ja.

ayah gua senyun ja an.

gua memang bersyukur la duduk seremban nie ha.bia la orang kata seremban nie kolot ke tade shopping mall besh ke an.gua ta kesah.sekurang kurangnya gua boleh keluar suka hati gua ja an.tade la jem sana jem sini.kalau jem pon sebab orang balek kerja.


p/s : i seremban .HAHA

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):