Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

fifa world cup





demam piala dunia nie memang terok.sampai kan gua sanggup bangun pukul dua pagi semata mata na tengok bola.tido satu jam pon jadi.asalkan mata ta ngantok tengok bola nanti.siap suruh orang kejot kan.HAHA.gila ta gila.

semalam gua tengok german vs australia.memang besh dan memang palat sebab gua pilih australia dan gendud mestila german an.die siap cakap yang die rasa german score 3-0 malam uh.ahh.gua macam eleh.poyo ja u nie.HAHA.

lepas klose gol kan lagi la bertambah ke kerekan si gendud nie an.die cakap

gendud : pasni 2nd half german gol lagi 8 .
gua : asal ta sepoloh ja .
gendud : kan td da gol 2 .
gua : ohh .lupa .jangan kerek sangat .nanti kalah ;p
gendud : tade makna .mesti menang .player i terer .
gua : ahhh .diam .

nampak ta kekerekan gendud di situ ?dan nampak ta ke-meluat-an gua ?macam hampeh bila german score 4 semalam.gua teros tido ja lepas tengok game uh.tapi gua ta kesah la janji spain menang nanti.muahaha ;D


p/s : hey jangan cakap torres the toreh la.lempang kang !
p/s : gua ta tao macam mane keeper england maen.macam hampeh !

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):