Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

terpaksa dan dipaksa.





eh.lu orang pernah ta rasa terpaksa dan dipaksa.apa perasaan ?macam barai kan.orang dah cakap tana ,tana la.lagi na paksa buad apa.ta faham bahasa ke apa.gua rasa tade la susah na difahami bahasa yang gua guna nie kan.bahasa melayu ja kot.laen la gua speaking keling sama lu memang patot la susah na faham.nie bahasa melayu.wadefukk !

makin hari makin barai pulak perangai lu kan.macam gampang.gua cakap dengan hamster lagi bagus.atleast ta saket hati gua nie.die ta faham pon die still buad muka comel.ta macam lu.muka makan kaki lu bagi gua.da la toe lu paksa gua nie lu salahkan gua pulak ?ahh.memang gampang perangai lu.ada pulak gua suruh lu tunggu sitoe ?ada ke bang ?ada ?tade kan.lu na salah kan gua buad apa.

penat la kalau semua lelaki macam lu kat dunia nie.bapak sedeh.memang ta kawen la gua jawabnye bang.adoii.kawen pon sebab terpaksa dan dipaksa.macam barai kan ?



p/s : ahh.babi betol perangai lelaki zaman sekarang.suka hati na paksa paksa orang.gua sepak telor lu baru tao.

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):