Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

first raya ;)

suasana raya pertama kali ni macam boleh la .ta syok sangat macam before ni sebab ramai yang tade kot .bape family ja .then condition nenek gua pon macam ta berapa na ok .so lebih kepada duduk bersantai di ruma bersama family family .dan melucah bersama saudara yang ada .HAHA .

kali ni pulak ruma gua jadi tempat berkumpul family ayah gua .kelam kabut jugak la mulamula .sebab selalu kalau pagi raya gua bangun agak lewat gak la an .then afta sembahyang baru gerak ruma nenek .tapi kali ni awal kot bangun .semua da datang ja gua tengok .gua macam 'awal la siak -..- '

da siap semua .tunggu pulak yang lain datang .na bersalaman di pagi raya kan .time ni gua kalau boleh na elakkan .tapi apakan daya .memang kena kot .gua bukan apa .sebak kot time ni .abes la reputasi gua sebagai rockstar .HAHA .nanges nanges nanti kan .duhh .

kalau da bersalaman tu mesti a ada sesi bagi duet raya an .part tu yang paling besh tu .sangat dinanti nantikan oleh semua orang yang belom bekerja ,macam gua .heh .gua still dapat duet raya bhai walaupun da abes sekolah .gahaa ;D

da sudah tu .afta jumaat baru gerak balek labu kot .sangat penat .dan sekarang gua masih terasa penat die .gua na tido .besok gua buad entry untuk raya kedua pulak ok .nunte kerang ;)

p/s : bobak cakap 'sayang ,i luf you 4 .'
psst ,kepala you 'i luf you 4'
terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):