Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

ini cerita raya kedua ;)

pagi pagi lagi dah kene bangun sebab na minum kat rumah paklong .nasi lemak kot paklong gua masak .semua macam seronok jugak la kan sebab semalam manjang makan rendang dengan ketupat .muak kot .dah siap siap semua ,teros gerak rumah paklong .dah tu semua berkumpul dekat rumah gua balek .paklong na balek rembau pulak .

Gua dengan saudara gua da plan da na hangout sesama kalau tade g mana mana lepas tu .g tengok wayang .HAHA .sangat cool bebeh tengok wayang di hari raya .ta ramai .i loike .gua na tengok resident evil then yang lagi sorang pulak na tengok stepup .last last tengok 4madu .tahape hape kot .nasib kelakar cerita tu .tade la gua tido dalam wayang kan .gua bagi 3 la dari 5 bintang .


p/s : gua na jugak tengok resident evil .ta kira .
Paan cakap cerita melayu sucks .HAHA .ta baek kot u .
terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):