Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

sumpah sayang ;)

Photography Graphics, Tumblr Photography







saya rasa saya mula sayang awak .sangat sangat sayang .dolo pon sayang jugak tapi tade la sayang sepenuh hati macam sekarang .sekarang ni na kata sepenuh hati tala jugak .tapi lagi better dari dolo la kan .bukan apa .saya tana nanti frust menonggeng bila awak tinggalkan saya .owh .lagi sato ,tolong jangan manjakan saya sangat .jangan selalu ikot kehendak saya .saya tana bergantung dekat awak sangat .nanti saya ta pandai berdikari .

Awak na tau kenapa saya sayang awak sangat .awak cool gila .bila saya marah ataupun merajok ,awak akan cuba bermacam cara untuk pastikan saya kembali seperti biasa balek .saya keras kepala .kekadang kalau awak suruh saya buad something saya tana .tapi awak sabar ja .awak akan tunggu sampai la saya mengalah .betapa mengadanya saya ni kan .

Awak selalu nyanyi untuk saya .daripada lagu hardcore sampai la lagu slow .walau susah macam mana pun lagu tu .awak akan cuba jugak nyanyi untuk saya .kalau saya tu ,awak suruh saya nyanyi .macam macam alasan saya bagi dekat awak kan .hee .

Owh ye .lagi sato pasal diri awak yang buad saya sayang awak adalah ,kekejaman awak terhadap saya .gahaa .kekejaman disini bukan la yang bersifat ganas tu .jangan salah faham ye .maksud saya .awak selalu buad saya saket hati ,selalu buad saya jeles .kekadang tu awak sengaja reka cerita semata mata untuk buad saya saket hati .bila saya tengah marah jap lagi awak cakap 'i gurau ja sayang 'then awak gelakgelak .pastoe awak akan menyanyi ataupun buad lawak untuk pastikan saya ta marah da .sweetnya awak .gahaa .

Banyak lagi pasal awak saya na cerita tapi saya da letih la .yang laen tu bia jala saya dengan awak ja tau .sekarang awak da tau kan kenapa saya sayang awak .saya sangat hargai awak dan saya berharap awak pun macam tu jugak .


P/s :saya macam geli na baca entry kali ni .
P/s :awak jangan kembang sangat ye bak .
terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):