Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

petaling street versi poli pd yaw ;)

minggu nie poli pd diibaratkan sebagai petaling street yang riuhnya ,amboi bukan main lagi .jual sana jual sini .tergadak gak lah duit aku dekat makcik makcik yang sibuk mencarik rezeki halal .alhamdulillah ,sekurang kurangnya duit tuh duit halal ,tak gitu makcik .HAHA .

kemeriahan poli pd nie adalah disebabkan konvo yang sedang berlangsung bagi graduan graduan politeknik port dickson .kalau tidak haram lah poli pd nak meriah kan .hari hari pergi class takot nampak ustaz tercongok depan pagar nak tahan budak budak pakai kasut tak bertutup .HAHA .itu sudah menjadi kebiasaan .kalau dalam perjalanan kau nampak budak poli sedih ja muka patah balik dari poli .faham faham jiwa lah kan brader .

oke ,berbalik kepada cerita poli jadi petaling street nie ha .dah macam jom heboh dah weyh .aku kalau tiap kali abis class mesti singgah lah kan kedai kedai nie .melawat kawasan katanya .susah nak dapat hiburan dekat pd nie .selain laut apalah ada sangat dekat sini weyh .so ,bila ada benda benda nie kira macam jakun gak ahh aku tak lepas peluang tiap hari nak melawat .dekat dalam kawasan belajar pulak uh .tak ke seronok uh .HAHA *sila lempang .

aku nak tengok lah dalam masa seminggu nie berapa banyak aku dah laburkan duit aku dekat makcik makcik yang menjual uh .mau kaya lah aku rasa makcik makcik tuh afta konvo nie .dan mau miskin jugaklah budak budak poli nie .kita ramai ramai pakat makan pasir ye kawan kawan .takpun melopong lopeh nie tengok orang makan .HAHA .nafsu nak membeli aku memang terok .boleh kira berapa banyak shawl yang aku dah beli dan boleh kira jugak berapa kali aku pakai shawl shawl tuh semua .ada yang tak berusik langsung .simpan jadi perkasam .

aku memang sangat suka membeli sebab masa nak beli tuh pada mata aku barang tuh sangat lah chantek tapi bila aku dah bawak balik rumah dan aku tengok balik ,haram buruk .langsung ,ciss buruk lah pulak -.-" *sila lempang aku lagi .err .tabiat nie memang tak boleh nak buang lah gila .susah faham susah .macam kau lah kau hisap rokok .kau amalkan konsep " lek luuu ,sap kok luuu "suddenly awek kau suruh kau berhenti hisap rokok .mesti kau sangap ja lah kan nak hisap rokok .cubalah sejuta cara pun untuk kau buang ketagih kau dekat rokok sangat lah susah .sebab apa sebab tuh dah tabiat kau .err ,kita sama ,kau tak payah risau .


p/s : kalau tiap hari ada jualan gerai dekat poli nie tak ke pokai student student poli weyh .makan pasirlah gamaknya .HAHA .naseb seminggu .kalau sebulan .mati lah !

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):